کجای خانه به فرش نیاز دارد؟
نوشته شده توسط : وازگن آوانسیان

آیا در مورد انتخاب مکان مناسب برای تزئین فرش خود سردرگم هستید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. احساس طراوت را به خانه بیاورید که نیاز دارید تا در نقاط خاصی از خانه فرش اضافه کنید. فرش ها در اندازه‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند. بنابراین مبلمان و دیوارهای شما نقش مهمی در تعیین نوع فرش مورد استفاده دارد. ما انتخاب مکان های قرار دادن فرش را ساده کرده ایم. وقتی نوبت به دکوراسیون منزل می رسد، فرش ها باید در صدر فهرست شما قرار گیرند. در این مطلب از فرش پلاس به این می پردازیم که چرا خانه شما به فرش در این نقاط نیاز دارند.

برای دیدن مجموعه فرش ماشینی شگی کلیک کن

فرش اتاق نشیمن

فرش اتاق نشیمن

اتاق نشیمن هسته اصلی هر خانه است. برای اینکه خانه خود را دلپذیر و زیبا جلوه دهید، باید یک فرش طرح دار به آن اضافه کنید. چیدمان مبلمان کلید قرار دادن فرش در اتاق نشیمن است. اطمینان حاصل کنید که مبلمان به بهترین وجه روی فرش ها قرار می گیرند، در غیر این صورت، ممکن است چندان چشمگیر به نظر نرسد و می تواند ظاهر اتاق نشیمن را کاهش دهد.

فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب

اتاق خواب مکان دیگری برای اضافه کردن فرش است. به اتاق خواب شما گرما می بخشد و هاله ای جذاب و آرامش بخش به آن می بخشد. در اتاق خواب، می توانید یک فرش زیر تخت اضافه کنید. فرش همچنین به دلیل شکلی که دارد، توهم یک اتاق بزرگتر را ایجاد می کند. یک فرش با طرح معمولی یا طرح مینیمال به بهترین وجه با هر اتاق خوابی هماهنگ می شود. همچنین می توانید از فرش های رنگ روشن برای ایجاد توهم اتاق بزرگتر استفاده کنید.

فرش اتاق ناهارخوری

فرش اتاق ناهارخوری

اتاق غذاخوری یکی دیگر از قسمت های خانه است که از فرش بهره می برد. فرش زیر میز ناهارخوری می تواند به تعریف فضا کمک کند و احساس جذابیت بیشتری به آن بدهد. همچنین می تواند از کف های شما در برابر ریختن و لکه محافظت کند. یک فرش در اتاق ناهارخوری همچنین می تواند بافت و نقش را اضافه کند که می تواند ظاهر کلی فضا را بهبود بخشد.

فرش راهروها یا ورودی

فرش راهروها یا ورودی

افزودن فرش به راهروها نیز ایده خوبی است. از مهمانان شما استقبال می کند و کف را گرم و محافظت می کند. در راهروهای باریک، افزودن فرش باعث می شود جادارتر به نظر برسد. راه رفتن با پای برهنه روی فرش نیز حس خوبی دارد و پاهای شما را تمیز نگه می دارد.

فرش آشپزخانه

فرش آشپزخانه

اگر آشپزخانه شما مدولار و جادار است، اضافه کردن فرش گزینه خوبی است. افزودن فرش به آشپزخانه دست کم گرفته می شود. شما می توانید با اضافه کردن فرش به آشپزخانه خود، آن را زیباتر و جادارتر جلوه دهید. فرش آشپزخانه در متریال های مختلف در بازار موجود است با این وجود در انتخاب فرش محدود نخواهید بود.

فرش اتاق کودک

فرش اتاق کودک

اتاق بازی بچه ها یکی دیگر از فضاهای خانه است که می تواند از فرش بهره مند شود. یک فرش در اتاق بازی می تواند سطح نرمی را برای بازی کودکان فراهم کند. همچنین می تواند رنگ و طرح اضافه کند، که می تواند فضا را برای بچه ها سرگرم کننده تر و جذاب تر کند. یک فرش در اتاق بازی همچنین می تواند از کف شما در برابر ریختن نوشیدنی یا غذا و لکه محافظت کند.

برای دیدن مجموعه فرش ابریشمی طرح دستباف کلیک کن

فرش اتاق

جمع بندی

در پایان، فرش یک اکسسوری ضروری برای هر خانه است. آنها گرما، بافت و رنگ را به دکوراسیون منزل اضافه می کنند و در عین حال مناطق را مشخص می کنند و از کف محافظت می کنند. از اتاق نشیمن تا اتاق خواب، اتاق غذاخوری تا ورودی، آشپزخانه تا اتاق کودک و حتی فضاهای بیرونی، فرش ها می توانند ظاهر و احساس کلی یک فضا را بهبود بخشند. افزودن فرش به این نقاط می تواند محیطی دلپذیر و راحت را برای شما و مهمانانتان ایجاد کند. بنابراین، اگر تا به حال این کار را نکرده اید، همین امروز روی فرشی برای خانه خود سرمایه گذاری کنید.

اگر به دنبال فرش های باکیفیت با طرح های زیبا و دارای ضمانت تثبیت رنگ و ارسال رایگان هستید، فرش های هایپر فرش پلاس را بررسی کنید. تمام فرش های ماشینی موجود در فرش پلاس با نخ 100% اکریلیک وارداتی از ترکیه در پایتخت فرش های ماشینی یعنی کاشان بافته می شوند. فرش های ما بدون واسطه و با قیمت درب کارخانه ارائه می شود.

مطالب مرتبط: 





:: برچسب‌ها: فرش اتاق خواب، فرش آشپزخانه، فرش اتاق کودک، دکوراسیون منزل، فرش پلاس، فرش اتاق ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: